TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, February 24, 2015

Go´ kväll.


Sitter och fixar lite bokningar till en kommande helgresa. Det är så skoj att åka iväg ibland. Nu har jag dock varit borta för inte så länge sedan. Hoppas jag kommer kunna sova ut en dag när jag åker bort i alla fall. Hjärtat får stanna hemma då han kommer få besök.

Idag hade jag tänkt ta mig till gymmet men var så vanvettigt trött så jag ides helt enkelt inte.
Jag vet att man får energi av att vara där och troligtvis nu när jag varit sjuk och inte tränat för fem öre så har jag såklart blivit tröttare... en ond cirkel.

Idag tänker jag lägga mig i tid, ska snart göra mig klar för sängen måste bara se vad jag ska ha på mig i morgon. I morse spillde jag ut en burk makrill i tomatsås över allt jag hade på mig. Jag var nyduschad så jag var glad att det inte kom i håret... det har ju en tendens att lukta rätt mkt Fiiissshhii. 



No comments:

Post a Comment