TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, February 22, 2015

Söndagspyssel

Jag har trott att mina pärbrickor har försvunnit men så kollade jag lite nogare och då hittade jag en. Jag trodde min var vit men denna var genomskinlig kanske därför jag inte såg den. Eller så har jag bara dålig syn...kanske skulle gjort en orm..glasögonorm... Ormen får kanske bli nästa projekt för pärbrickor, för idag är jag klar.

Jag hade hittat inspiration på Instagram. Ugglor är jag ju svag för så fick bli en uggla och en liten räv. Så tänkte jag att jag gör en större räv så kan jag använda den som underlägg till kaffekoppen.





Nu blir det en dusch så vi kan springa ut i det fina vädret, men först se klart skidorna från VM i Falun. 

Hoppas ni får en trevlig söndag! Koos er! 

No comments:

Post a Comment