TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, August 15, 2011

Golfdag!

Idag har jag gjort en sula till mina springskor. I morgon ska jag
och testa in dom, spännande! Jag hoppas verkligen jag märker
skillnad när jag springer långdistansare när man blir riktigt trött
i fötterna. Jag har köpt en sula för att bygga upp mina höga hålfot
som vill på att pronera endel.

Jag vet att många inte gillar Smurfarna men seriöst
Smurfarna - Smurfakrobater är ju bara HUR bra som helst!!
<3 it!

Jag känner typ gladast när jag hör den, hjärtat sprudlar!!

Idag har jag även varit på Golfbanan, gick bättre än väntat
dock var närspelet inget att hurra över! Sen efter maten gav
jag hyrfilm som förslag och Pippi och Kaka var inte sena att
nappa på förslaget. Så i soffan med kaffe framför film har min
Måndagskväll avnjutits, nu måste jag packa lite för jag sover!


1 comment:

  1. Hej! Fin bild. Du ser ut som en proffersionell spelare. God natt

    ReplyDelete