TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, August 14, 2011

Midnattsloppet 2011 +

I år var färgen Orange på tröjan. Starten gick vid Zinkensdamm
och jag och Jen skyndade dit vid åttatiden. Vi mötte upp Anne
Helena och Fri och Gus för att ladda inför starten.
Vi lämnade in våra saker, och jag och Gus startade i samma grupp
så vi hängde ända fram till startskottet av vår grupp.
Loppet var betydligt jobbigare än andra milar då det var mycket
backar och en riktigt sugande backe, omg! Men det gick bra trots
att det var sjukt smockat stora delar och ibland kom man inte
alls förbi de framför. Men annars fick man kryssa hela loppet nästan.
I mål var jag på tiden 57:18 och jag är nöjd med tiden.

I målgången möttes vi för att gå ut och dricka öl. Slängde av mig de
blöta kläderna och slängde på mig ett torrt linne. Ölen var fruktansvärt
god, tog en shandy men ändå, gottigott! Sen blev jag så trött, så någon
utgång var inte att tala om!

Idag har jag Jen och CJ ätit lunch på Café och sen hängt på Café haha.
När jag kom hem var jag sjukt sugen på att testa mina ny springskor
som stått prydligt i hallen, för länge, så jag beta av 3 km med dom.


1 comment: