TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, August 15, 2011

Några ord...

Sitter och funderar över träningen. Jag blir så inspirerad av
bloggen http://www.mirandakvist.se/ och hennes upptåg. Jag kan inte
förstå hur kroppen vill hålla 300 km på 7 dagar, vill dock nå dit.

Har börjat vara ute och jogga 3 km när jag inte ids träna. Jag
gjorde det i söndags för att få ihop något iallafall. Ska börja
springa 5 km också när jag är laddad.

I morgon när jag får
mina nya inlägg kanske jag blir laddad, måste ju springa in
skorna trots att det är precis som de jag har fast nya. Men
inläggen behöves värmas upp kan jag tänka. Wih0!

Dom gamla skorna ska användas till ruskit väder och bark
och de nya ska vara i fint väder och nöta asfalt. Älska asfalts
nötning, om ni bara visste!

Lidingöloppet kommer att springas med mina gamla skor hur
som helst så tror jag ska försöka träna mest i dom men blir ändå
att ligga och nöta endel asfalt fram till loppet, de jag hinner!
INTE MYCKET TID KVAR!!! 2 veckor före loppet kommer
jag inte springa något över 2 mils distans och nu är det inte länge
kvar tills dessa två veckor inför loppet närmar sig.

Kan tipsa om tidningen Runners World, den är superbra!
Love it!

I morgon måste jag hitta en ny SportTopp, blää!

Men sen är det bara att köra, brummeli!

No comments:

Post a Comment