TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, July 24, 2011

Norge

När jag fick höra vad som hänt i norge knöt det sig i magen på
mig och mina ögon tårades. Mina vänner tänkte jag, var är dom?!
Vi var ute på älven med dålig mottagning
och bortom all civilisation. Vi kunde lyssna på radio på kvällen.
Fruktansvärt! Då var det 14 stycken
som hade blivigt mördade på ön och sen de 7? som dog inne i
centrala Oslo. När vi vaknade var dödsiffran uppe i 84 som senare
steg till 92. Helt fruktansvärt. Oförståeligt.
Kan fortfarande inte greppa vad som hänt. Elin
som är i Norge och kan gå runt där, måste vara en fruktansvärd
känsla att se, lukta terror.

Jag tänder ett ljus för de som omkommit i tragedin och hoppas
att det som var en levande skräckfilm aldrig aldrig aldrig mer
sker igen.

Även om det sker fruktansvärda saker över hela jorden varje dag
så skickar jag Norge en extra tanke denna gången.

No comments:

Post a Comment