TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, July 25, 2011

Monday

Startade dagen med riskakor. Ingen bra start kanske men gott
var det. Efter jobbet drog jag iväg till Lisa och Sara och satt
och hände med dom. Jag och Lajsius köpte OpaHlen lunch
och gottade i oss. Tog en PN på två av deras stolar som
är helt perfekta för PN.

Fikade kaffe med britta och for på ett litet äventyr som slutade
bra, eller? Kärran har jag hunnit hänga med också och hon
fick supernyheter då så det var roligt. Kul att hinna se henne
en sväng!

Joggade idag, eller jogg,gång,intervall blev det. 3 km och tungt
var det. Så fort jag blir lite anfådd känns det som om jag har
sprungit upp på mount everest, behöves tränas på.

Chris Medina - What are words, love it still!

No comments:

Post a Comment