TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Saturday, October 16, 2010

Myslördag på stan

I morse ringde klockan 09.30 och min första tanke från igår var att jag skulle fara ut och jogga. Har dock inte mina broddar här så blev ingen. Inte för att jag säkert farit ut då heller. Var inte speciellt trött men sov vidare en timme. Började messa med Lisa men mitt i messen somnar jag om utan att snoozen är på så vaknar jag upp en timme senare och bara OJ! Nej! hoppas hon inte åkt på stan än. Som tur var hade hon inte den, men hon hade undrat om jag hade gått. haha.

Så slängde mig i duschen så möttes vi upp sen och gick på stan. Och goode gud så mycket folk det var på stan idag, vilket jag inte tycker är negativt. Vi gick runt på butikerna och letade lite presenter. Sen på H&M testade jag klänningen jag hade sett när jag och M-L var ute på lunchen i fredags. Vi kollade bijouterierna på H&M och jag borde ha fotboja därifrån snart.

Fikade på Hansson, var supertrevligt. Pratade om massa man haft på sin icq lista för länge sen. Och vissa som man har kvar på sin lista och dom har kanske varit där i 8-10 år också. Nu är jag hemma igen och ska väl laga mig något mat.

Låt: Bruno Mars - Just the way you are....



No comments:

Post a Comment