TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, October 17, 2010

Nu är helgen slut

Igår kväll var jag och Kärran på fest. Det var supertrevligt där borta. Körde singstar och allmänt häng. Sen blev det utgång på Far East. När vi hängt där ett tag kände jag för att gå hem och sova. Slocknade bums kan jag säga. Min lins hade typ fastnat  ögat så var lite ont att få ut den.  Hade lite ont i ögonen då jag vaknade...
I morron ska jag på linskoll, och köpa nya linser. Skulle verklgen behöva två sorters glasögon. Får kanske kika in på specsavers och se vad dom har.

Idag har jag varit på Handbollen och vi vann! Wihoo! Var superspännande in i dom sista minuterarna.
Efter det kom kärran hit och vi har sett Harry Potter hela kvällen, dom är verkligen bra! Like a Lot!

Fick veta att Tessan kommer upp i morgon. Vi ska hänga från att jag slutar tills jag ska till Optikern så det blir ju roligt. Ska nog ta en kaffe på stan antar jag, det hade varit trevligt känner jag. Seen på kvällen ska jag träääna, gud så motiverad jag är. Ska bli roligt!! Men får börja lite lugnt nu när jag varit sjuk, även om det är svårt.

No comments:

Post a Comment