TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Saturday, October 16, 2010

Idolhäng

Detta väntade på mig i går då jag kom hem från jobbet.

Armbandet jag vann på Linn Herbertssons bloggen till förmån av Rosa Bandet.

ÄlgHeart.

Gotteri

När vi såg Idol var vi tvugna att se hur Far Weise ser ut.
Eller pappa weise som Hanna sa.

Hanna och Kärran. Kom hit så lagade vi stekt älgkött.. Kärran hade med en HEL stek hit.
Sen gjorde vi sallad med ärtskidor,ruccola,mango,mozzarella,avocado,granatäpple.
Salladen blev superfin och supergod. Ärtskidor är verkligen något megagott!


Minnah åkte som sagt ut ur Idol och jag är inte ledsen. Supertur att Alice inte åkte ur iaf. Hon har ju verkligen en speicell och bra röst, tycker jag. Hennes röst är iaf inte som många andras med som samma ton osv, att man inte skulle kunna skilja dom ut. Som jag tycker många låter som Wallmans artister ofta..

No comments:

Post a Comment