TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, September 21, 2010

Idag satsar jag på något som inte är kontorsaktigt.
Det var länge sen jag hade på mig detta. Så känns bra! Ska ha mina nya röda Converseskor till som lyser upp det hela.

På Schemat idag...
- Jobba
- Äta lunch med Kajsius, palt blir det nog.
- Gå på stan och hitta ett par träningsskor
- Skicka iväg ett blombud
- Träna, vad det blir beror på. Vill helst få en reservplats till BodyCombaten. JAG MÅSTE FÅ EN!!! GAAH!

Igår var jag ju på motionsgympa och det var roligt som vanligt men gash så jobbigt! När ska jag vänja kroppen?
Men jag gillar när man t.ex ska göra armhävningar och klarar inte alla så man vet att man kommer vara starkare om några veckor då man klarar det. Vissa rörelser är knasiga iaf för jag är för orörlig för vissa, dom är bara helt konstiga. Tur man får välja då av medelgympans grejjs.

No comments:

Post a Comment