TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, September 20, 2010

Fiiina höst! Like Like Like!

Inte den bästa bilden men ni förstår!

Egobild från kööket. Vad tror ni om att göra rött över?
Behålla slingsen? Eller bara dra rött över?
Eller rött med lite ljusa slings?

Här är det nya köksbordet och stolarna.
Idag hade jag älskat en jogg men ska på BIA mätningen idag så blir ingen träning 24 timmar före.
Jag får träna efteråt men då är det StepIn medlemskväll på TeamSportia och sen träning.
I morgon, I morgon måste det vara fint höstväder med sol!
Jag och Ipoden ska ta en ronda då!
Det är meningen iaf!

2 comments:

  1. Åh shit vad fint ni har fått det i köket! Bordet var ju jättefint : )
    Snart vill jag komma och dricka kaffe där : )

    Jag körde crosstrainer 40 + ben och mage + crosstrainer 20, så idag känns det lite i benen, men jag trodde det ksulle vara värre.


    Ja alltså jag trodde ju att mitt virusprogram skulle skydda allt, vilket de sa..men tydligen inte. Men vi får se hur det går.
    Håll tummarna,

    ReplyDelete
  2. helt fel inlägg att kommentera på men jag gör det ändå.
    go för det röda! jag är typ själv sugen.. vill ha förändring!!!
    träna på! :D

    ReplyDelete