TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, September 21, 2010

Hade ju världens treevligaste lunch med Kajsa, synd det bara var en timme! Vi åt på Bodensia, palt och sallad. Fick mig en liten paltkoma efter det. Hon berättade att hon IMORGON!!!! åker på en 3 månaders äventyrsresa! Åh så roligt hon ska få det! Jag vill också! Hon höll på att dö när jag sa att jag verkligen gillar Canarieöarna....

MEN! Grekland är något jag är intresserad av att åka till faktiskt...igen.

I alla fall har jobbet rullat på idag. Det har varit sååå mycket att göra att jag jobbade typ en timme extra.
Jag hade kunnat göra lite till men jag hade ju fått ruaccutanet utskrivet nu så for och hämtade direkt. Köpte även två st reflekser. Jag älskar reflekser och ogillar folk som inte har de, även om jag glömmer ibland. Men nu har jag två stycken som kan dingla ner från jackfickorna.

Var så roligt med tanke på all varning inför tabletterna. Nu stog det varnings texter på tablettkarterna också.


..... och en till sak: JAG FICK EN PLATS PÅ BODYCOMBATEN FRÅN 6 RESERV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment: