TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Friday, September 10, 2010

Idag har jag slagit alla rekord i små skor! Seriöst Converse, nu får ni skärpa er! Att jag skulle ha 33,5 , nej jag skojajr inte, det var det jag köpte, är inte sant! Haha seriöst jag kan acceptera 35,5 men 33? Och att det står EUR 33,5 det är fan inte 33,5. Men iaf är glad att jag hittade ett par röda Converse! Och när dom är i den storleken så kostade dom endast 399 :- vilket är ett fyndpris i mina ögon! Även om mina svarta kostade endast 349:-

Har varit och lunchat med min syster idag. Vi åt en asgod räksallad med saffransmarineradpasta typ. Sen var jag i stan och köpte två träningslinnen och skorna. Mötte upp Theres på hötorget så gick vi och fikade på Odenplan. Sen kom CJ:s bror och hämtade nå grejjer i lägenheten.

Nu ska jag försöka göra mig i ordning för en AfterWork in the city.

Ska se vad jag har med mig i resväskan, reste ju lättpackad. haha kan tolkas på två sätt. Haha.

No comments:

Post a Comment