TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, September 12, 2010

Igår var det dags för Stockholm Halvmarathon. Jag och Julia var och hämtade nummerlapparna efter att vi ätit en stor frukost. Sen for vi hem till lägenheten och somnade. Jag hade råkat slå av alarmsignalen men som tur var vaknade Julia. Vi tog på oss springkläderna och började ladda.

Åkte ner till Kungsträdgården och lämnade våra tröjor på inlämningen och begav oss till start.

När väl starten gick(vi sprang i olika startgrupper, jag i sista) så började jag som bara jogga. Dom tre första km var väl sådär sega men när det är vatten var 3:e km blev det som små etapper från vätskekontroll till vätskakontroll. Sen hade jag några dippar men gick ändå bra. Kom i mål på 2 timmar 11 minuter och 6 sekunder. Jag är nöjd med mitt resultat med tanke på att jag inte tränat så mkt på länge. Stockholm var bättre att springa än Göteborg. Rakare,plattare och ja, you name it!

Sen i mål fick man en goodiebag! Med massa gott i. VIlket gjorde en ännu gladare!

Känslan när man kom på upploppen var superhärlig! Ojoj, benen bara flöööög fram!
Men ett varv till? Nej tack, inte igår!

Nu ska vi besöka staden och kolla runt! Vi höres Ciaoooo!

No comments:

Post a Comment