TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, September 9, 2010

Håller på att packa väskan. hoppas jag rymmer allt. Har fixat så jag har pengar till flygbussen.
Har packat ner det mesta, glömmer jag något finns det väl att köpa där! Ska ta och måla naglar nu. Om ni fick välja färg på era dagar idag vilken hade ni valt?

Jag hade valt MÖRKORANGE för jag känner för det och det är sådär superhöstfint ute! SOMMARVÄRME! tralalalalaaa

Hade tänkt mig förbi vårdcentralen för dom dära proverna jag ska ta. Ge mitt blod till dom så dom kan se ifall jag kan äta den starka hudmedicinen. Och så dom kan hålla koll på t.ex leverprover då jag väl äter den.

Nu ska jag studsa runt lite mer till Lady Gaga innan jag stänger väskorna!

No comments:

Post a Comment