TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, July 19, 2010

Önskar jag tagit med mig mina dr.martens även om dom varit väldigt varma just nu.
Men dom är så sköna och varma! Får hämta hem dom när jag åker ner för att packa ur endel.

Idag har jag jobbat 8-12.30 sen åkte jag hem och hämtade pengar för att sedan äta lunch med Fru Jillisen på Opalen. Var hur trevligt som helst och sen gick vi på H&M och kikade. Dom har en superfin BH där på rea men fanns inte så många storlekar kvar....

(med min kragetröja haha)
Sen åkte jag ut och mötte upp mina golfvänner på 11an och spelade 8 hål. Nu skulle jag åkt ut igen med Kajsa men hon kommer hit istället. Jag är trött och pimplar kaffe. GOTT!
Jag fick tips av Julia och köpa Bröllopskaffet från Arvid Nordqvist och GOTT är det!

1 comment:

  1. Visst är det gott?? :D Jag måste bunkra upp så att det inte tar slut..

    ReplyDelete