TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, July 20, 2010

Hej you!

Ser du som det blir en fin dag.Sitter på jobbet och äter gobananen britta kom med till jobbet. Den med kaffeslurkar är gott. Kaffe och banan är lixom bara en perfekt combo! Ser ut som det är superfint prommeväder ute. Britta sov hos mig igår, hon skulle vända på dygnet. Jag sa att jag skulle upp tidigt men så blev det inte. Jag var såå trött, mina påsar under ögonen var inte att underskatta. Britta kom som sagt förbi med en banan och en jätterolig satsumas till mig. Satsumasen är seriöst som 2,5 vanliga. Den är GIGANTISK. Synd min mobilkamera är cp, den sparar inte bilderna, annars hade jag lagt upp en bild.

Låttips: Darin - Can´t stop love...eller nå liknande

No comments:

Post a Comment