TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, July 18, 2010

Åh vad skönt det var att ta en dusch! Sålde min biljett till farmen igår men var ändå på en trevlig förfest och sen körde jag dit två vändor. Trött som jag var körde jag hem och hade planer på att se Twilight men blev att sova istället. Idag gick jag upp kvart i nio och slängde i mig frulle och hoppade i kläderna. Golftävling stog på schemat idag! Gick inte alls bra och det var regn och rusk ute. Vi hamnade på 27 av 32/33 typ. Men men, det var roligt ändå. Blev så taggad att jag och Kicki anmälde oss till Golfmaran i slutet av månaden.  27 hål golf och grillbuffé, I´ll be there!

Nu ringde bästob. Så nu ska jag över dit och se på film.

1 comment:

  1. jäklarns vad du såg ut att ha långt hår! :)

    ReplyDelete