TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, October 4, 2009

Nattligt regn och bloggande.

Black Eyed Pies - I gotta feeling spelas just nu, men inte på högsta volym. Ikväll såg jag på den dära Matt Damon filmen sista delen. Jag gillar verkligen dom filmerna. Har suttit och varit faschinerad? av min penna. Den är verkligen något extra!.

Börjar bli lite trött i ögonen..men ska läsa minst tre sidor innan jag går och lägger mig. Det regnar ute och låter som om något är och smyger i trapphuset...( jag bor bredvid hissen och trappen).


Fick två bilder på mina syskonbarn idag och dom är såååå söta! Den minsta har jag inte sett sen hon var ett spädbarn så var verkligen roligt att se en bild på henne. Tror jag måste köpa en lite present till min gudson. Har varit en dålig gudmor...inte ens Inez har fått någon present sen hon föddes... herregud vilken syster jag är!! SKÄRPNING!

Nu rullade Cascada in på spellistan.. tralala

Måste bara berätta något roligt som hände idag.. När jag var påväg ifrån Kajsa (var och hämtade lite saker) så trodde jag ingen såg mig så började mima hejvilt till en låt så var det en bil som var mot mig som var full med folk.. hmm undrar om mina kinder blev röda på en sekund!!! HAHAHA. Måste sett ut som om jag var värsta psyktjejen som skutta runt.

Blev det några kanelbullebullar för er idag? Jag hoppas alla åt många bullar åt mig, för själv blev det ingen Kanelbulle.

No comments:

Post a Comment