TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, October 5, 2009

Måndag

Idag vaknade jag tidigt så ställde jag inte om till snoooz utan jag bara lade mobilen i bokhyllan och vilade en liten stund. Till sist gick jag upp och då hade jag inte allt "snoozat" så länge som jag kan. Så om man snoozar utan att ställa klockan så sover man nog en kortare stund till.

Sen när jag hoppat upp såg jag hur solen lyste utanför så jag tog på mig träningskläderna och gav mig ut på en PowerWalk. Väl hemma igen hoppade jag in i duschen och svalkade mig lite innan jag åt en tidig lunch. Nu ska jag ta med mig böckerna och gå ner till Carolina och dricka en kaffe.

Blir nog kanske att gå ner på ett café i närheten själv sen och plugga lite. Är sugen på cafékulturen idag. Min bok är faktist intressant just nu så bäst att ta vara på det.

Idag ska jag:
Läsa klart kap fyra och läsa kapitel fem.
Göra minst 1 fråga av gruppuppgiften.
Försöka hinna träna också..men det är inte prio idag.

1 comment: