TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, October 4, 2009

Söndagskväll

Jag sitter och försöker skriva på frågorna till gruppuppgiften. Jag förstår inte varför vi ska ha en gruppuppgift? Vi läser ju vid distans!!!

Igår sov jag hos Kajsa igen. Vi såg körslaget och sen såg vi eller jag på the bourne något (film nr två av tre) och kajsa sov på soffan. Jag hade med mig frystchokladkaka och röttvin. Sen efter filmen blev det att gå och slagga och jag somnade på en gång. Tyckte synd o mdom som var ute i den stormen som jag hörde pågick ute.
Idag när jag kom hem från Kajsa så lade jag mig på soffan efter att ha pysslat lite med collaget. Sen såg jag en superskurstorm utanför fönstret men när det lade sig hoppa jag upp och tog en jogg. Joggade min vanliga korta korta slinga men åt andra hållet så det blev uppför hela joggen kan man nästan säga. Sen när jag var hemma igen bytte jag bara skor och tog påsen i handen och skutta ner till gymmet där jag tränade styrketräning. Var inte så mycket folk och tränade just då vilket var rätt skönt för det var ingen trängsel och man kunde stå där man ville och så.

No comments:

Post a Comment