TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Friday, September 4, 2009

Sky´s the limit

Jag fullkomligt älskar den låten med Ola. Jag blir så glad av den.
Idag har jag sovit till två, sen for vi och köpte nå korvar som vi åkte med till syrran i stan.
Träffade på en halvsjuk David och en liten Inez. Sen fick vi kaka med grädde, mumseli!
Japp jag sa ju att jag sssshoppat loss!!! Tur jag fick mammas durumvete?makaroner så har jag två paket att leva på, med fisk :) .

I morron åker jag till Uppsala för surströmmingsskiva, kommer bli hur kul som helst.

Har varit förbi systemet idag och shoppat lite cideros och ölisar wihoo.


Här hittade jag en gammal sko som jag har...som jag inte tror att ni sett...


Nu ska jag gå och äta middag...

1 comment: