TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, September 3, 2009

Här :


Svart t-shirt med som små tygstycken ut och på axeln.




Ilovethose!






Lite mer tjejiga skor med klack.







strumpbyxor i vitt sånt möster.




en liten krogen väska





En kjol som är svart och så bara så enkel




Ett till par av BikBoks tights.


Ett par byxor/tights som e svinsköna!



Två väskor på rea! en lite större i orange och en mindre i blått.


Jag hade fel skor, dessa blev räddningen, 119 kr! Mina gamla b, dom var inte lika.


Dessa ljuveler kommer ifrån H%M.

3 comments:

  1. fasiken vilka tjusiga saker du shoppat dig :D skorna var riktigt snygga allihopa, åh vad jag längtar efter att få gå omkring i hufvudstaden :P

    ReplyDelete
  2. älskar sko nr 1 och speciellt sko nr 2 :) Den gråa kjolen tror jag att jag har en likadan i svart som jag nyköpt :) Jättefint!!! Vad du shoppat lös ;)

    ReplyDelete
  3. eller kjolen var ju svart, hihi, samma kjol tror jag!

    ReplyDelete