TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Friday, September 4, 2009

Besöka IKEA

Hej!


Sitter och arbetar med en uppgift jag ska skriva. Sitter och klurar diskuterar och så. Vet fortfarande inte om det blir rätt men det får tiden utvisa. Har en till uppgift att göra, men ska söka upp några engelska ord som jag inte förstår först. Måste läsa sinnessjukt mkt nu eftersom jag hade missförstått lite, men det kommer lösa sig. Har bestämt mig för att ha läst allt jag planerat innan onsdag klockan 15.00 för då har jag Paus till lektionen som är 17.00.
Tror det kommer bli lättare att plugga när jag kommer hem och kan gå ner på handels eller till chalmers och sätta mig där i lugn och ro, eller stadbiblioteket.

Jag har EN superviktig sak att göra när jag kommer hem och det är att åka på IKEA. Ska ringa min kusin i morgon och höra hur måndag passar henne. Jag vill bara hem och skruva upp ett soffbord och en bokhylla.

Försökte hitta en bild, men är inne på "fel" användare. Jag sitter på skolanvändaren nu där jag inte har så mycket att pyssla med..tur är väl det.

Nu måste jag sätta mig vid TV:n och skriva uppgiften....

No comments:

Post a Comment