TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, March 30, 2015


Ledighet på hemmaplan


Just nu gör jag något som många drömmer om. Jag har semesterdagar som jag spenderar hemma. Jag har inget inbokat utan tar dagen som den kommer. 

Någon dag har varit totalt nollgöra i form av att jag sett Pretty Little Liars - PLL - hela dagen. 
En annan dag var mitt enda fokus att ta mig ut i Slotts en timma. Idag har jag städat på förmiddagen och sitter nu och avnjuter dagens första kopp kaffe framför datorn.
Luften hemma blir helt annorlunda när man har städat, underbart! :) Bäddade även rent i sängen för det är nog det bästa man kan göra när det sker just ihop med städning än bara en vanlig dag.

Nu ska jag avsluta min kopp kaffe så jag kan följa med Julle på stan och leta efter några tröjor till honom.. själv ska jag kika in på H&M.


No comments:

Post a Comment