TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, February 3, 2015

New in...the sporty side

Yo,



Jabadabadii doooo! Jag brukar ju aldrig beställa några kläder från internet men slog till här för någon kväll sen. Vips så hade paketet kommit och allt passade förutom en superfin byxa som jag måste byta storlek på. Det som passade vill jag starkt rekommendera för det vara bara hur grymt som helst.

Ett par träningstights, ett träningslinne samt en fleecetröja..aktig... som jag bara love love  love!
Ska ni köpa några nya träningskläder så testa dessa! Sportamore.se har faktist fri frakt och fri retur så det är väldigt smidigt om inget passar, och supersnabb leverans.

Klicka på länkarna för att se exakt vad det var:
TightsenLinnetTröjan.


MOTIIIVATION! Och ja den ökade men sååå där 1000%.

.Misson Accomplished.


2 comments:

  1. Snyggt allt var!! Är det inbyggd sportopp i linnet?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello!

      Jo den var inbyggd! :) kanske lite stor för mig men fungerade ändå. Skönt att ibland inte behöva springtoppen på sig. :)

      Delete