TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, January 29, 2015

Lill-torsdag

Hello



Idag hade jag en toppendag på jobbet. Vet inte om det är frukosten som jag börjat äta varje dag som gör det, eller om det är att jag går upp samma tid och inte pressar mig för att vara tidigt på jobbet. Det känns hur som helst faaantastiskt! Pigg och glad hela dagen.
Till råga på allt så är det inte nattsvart när man ska åka hemåt utan det är ljust och det är guld värt!! 

Idag så svängde jag förbi stan för jag behövde köpa nya träningsbyxor. Köpte två par byxor och en funktionströja. Julle kom och mötte upp mig på stan så gick vi till Café Kos+mos och avnjöt en cafémiddag. 


Nu blir det kaffepaus! loveit!





2 comments:

  1. Vad äter du för frukost?

    ReplyDelete
  2. Har ätit fil och flingor med hårdbrömacka men sen har jag kört bananäggröra eller bananplätta. :)
    MEeegagott!! :)

    ReplyDelete