TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, December 16, 2012

Julklappstips

Se på den, snart är det självaste julafton! Julstressad? Jag tror faktist jag är en av dom lyckligt lottade för jag behöver endast köpa 1 julklapp till julklappsspelet och den är fixad. 1 julklapp till min Jullebulle , samt min mor, kan hända att nån trevlig kompis får en klapp också, men den blir nog levererad vid hemkomst.




Jag har i alla fall ett julklappstips till er som inte vet direkt vad ni ska köpa, för något som jag brukar bränna av rätt ofta är doftljus. Hur mysigt som helst och kommer i alla färger och former. Gillar bäst dom som doftar och där man känner det. Dom får gärna komma i någon fin burk eller så.
Men det räcker med bara ett litet sånt för ca 30 kr i plats från Yankee Candle för att muntra upp tillvaron
och dom ljusen är faaantastiska. När jag fyllde år fick jag ett superljus av Julia L och det har brunnit i många timmar hos mig men finns ändå kvar! Love it! Köpte till och med ett till av samma serie med Cranberry.






No comments:

Post a Comment