TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, December 17, 2012

Frizzzy Fraasss

God dag!

Idag har jag toppat och färgat min kalufs hos Carolina på Carros klipp. Min kalufs blev betydligt mycket finare. Idag kände jag även att fasen, det blev inte kortare av att jag klippte mig! Skönt!
Tror bara det kändes bra att få bort alla trassliga hårtoppar, har inte klippt mig på över 2 månader!
Så Hell Yeah till att gå och klippa sig och få lite treatment i form av färg, tvätt och fix.

Jo, jag är förkyld
Här kommer även en bild på min superfina pumla i form med på en domherre! Love it! Sen lilla Ulla-Bella? (inte helt överrens med herren i huset om namnet på henne) i hallen. Hon står så fint och hälsar glatt på alla gäster, dock lite svårt att höra vad hon säger.



Ulla-Bella, Alice?

Nej, nu har jag bestämt att  hon ska heta Alice och jag vet att herren i huset kommer hålla med mig.

1 comment:

  1. Så kul att få läsa lite uppdateringar, tycker det varit dåligt med det sista tiden. Hoppas du har det underbart :) Kram

    ReplyDelete