TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, December 12, 2011

Hipp

Idag ska jag finally få min bil bort från snöhögen! Äntligen utbrister
nog mina grannar! Ska muta en kompis att hjälpa mig som tryckhjälp!

Blev inbjuden på kaffe hos grannen idag. Nice! En kaffe skulle
verkligen sitta fint nu! Haha även fast jag druckit kaffeees idag!
Men kaffe är alltid nice!

Har druckit av mitt supergoda te från Höganäs som jag fick av
BoButiken! Det var verkligen niiiice, det var ros blandat med något.
Man får de om man köper två sånna rosa koppar stora i en viss serie.
Kopparna är superfina!

Har btw fått tillbaka lite blogginspiration nu! Känns bra! Ska ställa
upp min andra dator som bloggdator med kamersladd och allt i närheten.
Så ska jag fota mer med min kamera!

No comments:

Post a Comment