TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, December 11, 2011

Beck

Idag så gick jag upp rätt sent faktist. Jag ville inte kliva upp så jag
låg bara kvar för att jag kunde. Sen väl uppe så gick jag ut och började
skotta på gården. Sen kutade jag till Hildursborg för att kolla när BHIF
spelade mot ett tumbalag. Dom förlorade.

MIN bil är helt insnöad. Måste forstätta i morgo och hoppas jag
stöter på grannarna så jag kan be om ursäkt och hoppas att den
snabbt kommer in i garaget. Jag ska be nån kompis om hjälp med lite
bilservice.

Nu är det söndagsbeck och kaffe. En sån här dag vill man ha Pippi
och Kacka här! haha.

1 comment:

  1. Verkar jobbigt med all snö men gud vad mysigt med Beck och kaffe. Mmmmmmm! Det saknar vi.Kram på dig. Pippi och Kacka

    ReplyDelete