TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, September 26, 2011

Måndag

Tänkte visa lite bilder från loppet. I första bilderna är det jag och
Julia före loppet samt vår fina medalj. Sen i bildspel två är det
Jag och Julia efter loppet samt kön till Buusssarna mot tunnelbanan.
Det var en galen lång kö till bussarna, man började nästan frysa
för mycket. Så nästa gång blir det nog vantar,halsduk och sånt.
Kanske en termos med något varmt att dricka.

Kan säga att jag mår oförskämt bra idag. Jag är pigg i kroppen
och knoppen. Men har nog bestämt mig för att ha en vilodag idag
ändå. Vila är ju A och O. MEN jag vill gå på motionsgympan
och BodyBalancepasset som är idag. Dock är dom samma tid
så ångrar jag mig om A och O blir det svårt val!

Kan tillägga att busskön svängde där ni inte ser mer.

1 comment:

  1. Det är helt stört att vi gjorde det!
    Ska blogga om det imorgon på jobbet är planen :)

    ReplyDelete