TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, September 25, 2011

Lidingö Tjejlopp 10KM

Ja då var det gjort! Mil nr 4 gick av stapeln idag. Så tre mil
igår och en idag. Det var rätt tungt i benen men efter jag
sett Elins bror i skogen så blev jag peppad och ökade farten
synd bara jag inte såg han tidigare..nu var det typ bara 1 km
kvar till mål, haha.
Är nöjd över dagen och tog det lungt, gick i alla backar
och lite till. Julia var asgrym!

Nu har jag hängt hos L hela kvällen och myst med syskonbarnen,
mamma och ätit middag, druckit te och sett på tv.
Har även fått hjälpa till i lite dataspel. Blir skönt att sova i sin
egen säng inatt, trist bara att det nog blir så få sömntimmar.
Men jag får lägga mig i tid i veckan.

Taggad tjej!

No comments:

Post a Comment