TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Friday, September 2, 2011

Friday I´m in Love...

Ligger i en soffa hos mamma och är redo för helgen. Vi ska strax
åka in och checka in på la hotell. Ska bli såå spännande! Hotell
två gånger på kort tid är iiinte illa. Hotellfrukost AB!

Mitt Autogiromedgivande inte gått igenom så var tvungen att
betala lite räkniningar idag... och gah så blir dom betalda den 5:e
såå segt. Fast det är ju helt mitt fel, det är jag som är sååå seg.
Men varför ska det ta två månader innan dom registerar det?
Speciellt när jag är en slarvpelle.

Vad har ni för planer i helgen?

Btw, kan tipsa om Diorshow maskaran 360 grader? eller vad den
heter. Fast ENDAST för er som ooorkar hålla på med maskaran
en längre tid. För er som vill snabbt smeta på den är detta ingen
maskarna ni ska pyssla med.  Köpte den i portugal för jag har alltid
velat testa den men tycker den är för dyr men nu var den betydligt
billigare än i Sverige, så då slog jag till.



1 comment: