TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, September 4, 2011

Fiesta

Ligger på hotellrummet i sängen medans som andra gör stan.
Var inte alls sugen på att gå ut, är å in i h-vete less på det jag
har på mig så jag vill inte ens kliva ut genom dörren. Känner
mig på s k offmode idag.

Igår åt vi på en asnice italiensk resturang på östermalm.
Vidare efter det så gick vi på Berns och röjde loss.
Vi stanna tills dom stängde och sen satt vi och snacka
lite före det blev sängen. Är helt OK idag fast jag är trött
för blev inte så mkt sova, tur Darin fanns i hörlurarna <3.

Var roligt att vara ute på Berns, det var massor av blandat
folk, unga, kända, gamla, medelålders och så. Kul med olika
klitentel när man är ute!!! Like a lot!

No comments:

Post a Comment