TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, August 18, 2011

Överraskningen AB

Idag när jag satt på jobbet så hade jag boendet i Sthlm löst
både fredag och lördag. Sen fick jag världens överraskning
av bästaste Britta. Jag har fått två nätter på hotell inkl frukost!
Jag har skuttat runt på kontoret som en glad lite råtta idag och
bara varit i bra tillstånd. Min syster frågade om syster ingick men
jag sa nej. Har kikat på hotellets hemsida och dom har gym, pool
osv, supernice! Bästa starten på resan! Inse kan knappt fatta vad
jag har blivigt bjuden på, shock än!

Så i morgon när vi kommer fram blir det hotellmys och ? vet inte när
vi landar och så i morgon lite träning före frukost. wihho!

------------------------------------------------------
Kanske borde stått Portugal på flyget men Stockholm är
första stopp!

------------------------------------------------------


Vi är redo! moaha!

1 comment:

  1. Ja, du har superflyt. Ha nu en riktigt trevlig helg i Sth. Det blir ju förrätten. Ha, ha

    ReplyDelete