TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, August 17, 2011

Äventyr

Finns ju olika sorters äventyr. Jag har börjat snöa in nu på sånna
löparäventyr. Jag och Julia är ju Team1 när det gäller löpning som
handen i handsken. Iaf för mig för jag får välja tempot, alltid!
Jag bestämmer! Gilla Gilla!
 
Vårt nästa äventyr är ju Lidingöloppet och ja, för mig iaf är
det ett litet eller stort äventyr. Vi kommer pressa våra kroppar
mer än vi har gjort i löpningen hittils. För min del blir det lite av
en " vad är lidingöloppet", så kör på lugn stil där iår.
 
Jag vet att hon också läster Mirandas blogg genom att hon
tipsade mig om den och nu måste vi finna ut något bra jogging
äventyr som vi kan avverka nästa vår/sommar något.
Ett förslag är fyrkanten runt, men hade varit roligt att som i
södra Sverige komma till olika orter lite oftare än här där
det är mest skog,skog och skog.
 
Hoppas min syster nappar på riktig genomkörare på lördag.
Avslöjar mer detaljer när det närmar sig. Pepp Pepp Pepp!

No comments:

Post a Comment