TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Saturday, July 16, 2011

Veckan som gått.

Har hunnit med massor av roliga saker i veckan. Har bokat in
fler saker per dag än jag brukar, då jag brukar fokusera på en
 till två saker att pyssla med. Låter kanske lite tråkigt men hey,
försöker ju ändra på det nu.

Nu är det fotboll, damerna, Sverige - Frankrike, spännande.

Igår var vi ett gäng tjejer som var ut på Bränna och jag tycker
det var roligt att gå ut med dom. Vaknade dock förkyld.
Stannade längre än jag hade tänkt, då jag skulle sova gott
och inte nån alkoholsömn.

Nedan lite bilder från trevliga Hanssonsfikusar, brännahäng osv.

Hanssonfika med Liisa!
























Majsan!


Hanssons fika med Jill!!


trött

Julia och Ellen!

No comments:

Post a Comment