TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Saturday, July 16, 2011

Love

Finns det något som jag älskar så är det min parfym. Jag har
gjort slut på flera stycken! Har haft den längre än jag trodde
för Lisa uppmärksammade mig om att jag haft det länge.
Den är verkligen en doft jag inte lessnar på. Love Love Love...

Har tidigare haft rätt många dofter från Hugo Boss men nu
har jag ändrat till denna.

Måste alltid ha fler än en parfym så dom är lite humörväljande.
Ibland vill man ju ha en rikigt sommardoft, eller att nån
speciell kanske passar bättre till någon av hudlotionerna.

Något jag eftersöker är iaf en parfym som luktar Päron.!!!

Armani - Code

1 comment:

  1. http://rodeo.net/fiftyscents/
    Apbra parfymblogg! Man kan maila/kommentera frågor och funderingar kring parfym, vad man gillar etc och hon ger tips på parfymer. Hör med henne!

    ReplyDelete