TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, July 20, 2011

Depp-blogg

Jag hinner uppdatera lite snabbt före jag går oh sover. Jag har
kommit fram till att jag har järnbrist! Jag ska kolla på vårdcentralen
i morgon om dom kan göra något test.

Har inte alls haft samma go som jag annars har, även om jag är slö.
Jag känner inte alls för att göra saker direkt, det känns bara jobbigt.
Helst av allt vill jag powernapa och det blir man ju också trött av,
då mina varar extremt mycket längre.

På morgonen vill jag knappt äta frukost längre, och jag VILL
äta frukost, jag lovar er. Älskar frukost och hatar att missa
den fast nu är det som att jag inte bryr mig. Men då försöker
min hjärna iaf få i mig proviva och något annat.

Positivt idag var att jag tog mig ut på golfbanan. Hade ju bestämt
tid med Tobbe att vi skulle gå en ronda idag. Men gash vad
dåligt det gick, både för mig och tobbe. Men kul att få en
till ronda. Behöver åka ut dit mer, även om det bara är
rangeträning.

Inte riktigt migsjälv just nu..

No comments:

Post a Comment