TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, May 10, 2011

Träningskläderna

Ska ju såklart visa bilder på mina nya shorts. Men dom gör sig
bättre i verkligheten, eller bättre men man förstår mer hur dom
ser ut. Har länge velat springa i shorts men har inte testat några
som fungerat. Har dom varit okei har dom typ varit för killar
så det var MASSA typ framtill, inte riktigt min melodi....

Min melodi trallar mer för dessa.

Sitter faktist just nu och laddar inför att min syster kommer hit!
Vi ska hälsa på farfar och sen ta en långjogg. Är lite sliten
idag efter gårdagens jogg så har en välförtjänt vila. Har sovit
lite extra idag och det var nice! Ska snart packa ihop för
sängen men jag har fastnat för en asgrymt låt som var med
på greys anatomy igår som hon sara ramirez sjunger själv.
Imponerande: Lyssna och njut:
The Story


1 comment:

  1. Åh! Det är de där shortsen jag vill ha i rosa!
    Var hittade du dem?!
    Åh snart ses vi din sportis!

    ReplyDelete