TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, May 9, 2011

Träning

Idag har jag bokat biljetter till resan inför Göteborgsvarvet. Jag
har även tagit ledigt och fixat det sista. Nu måste jag bara träna
inför det kommande loppet! Känns inte alls som jag försöker
få någon viss tid utan jag känner bara att det är ett roligt tränings-
pass helt enkelt.

Funderar på att ta ett långpass idag beroende hur formen är.
Har mest druckit kaffe idag men har försökt fylla på med vatten
sista timmen på jobbet och nu hemma. Har även tejpat mig
på magen så jag inte ska få skavsår av pulsklockan...Måste ju
springa in den tills man inte får skavsår mer. Även träningskläderna
man ska ha på loppet måste ju springas in. Har bestämt mig för att
springa i mina nya lila shorts och något linne, troligtvis det lila.

1 comment: