TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, February 21, 2011

Vill ha

Dessa har jag suktat efter rätt länge, men just nu är jag som kurt
i fönstret som inte kommer ut. I morgon blir det ju endel ut som
jag kommer. Måste preppa Ipren,Zyx Citron, och Näsdroppar
inför att åka iväg, och int förglömma febertermometern!!.
Vill inte skrämma mina medpassagerare men har lovat min far
att besöka läkare i Ams om min feber inte går ner eller om jag
får känningar av lunginflammation. Men inte ska jag få det.!!!
Se inte spårlöst om ni har Bronkit för det orsakade
mer ont i halsen och slemhosta. Igentligen ska man inte ligga ner när
man har bronkit men sova får man ju och de tänker jag göra snart.
Eller man ska helst stå eller sitta för det är bäst för lungorna.

Like a Lot.

<>
hej hej på er ute i det fria!



No comments:

Post a Comment