TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, February 21, 2011

Bronkelisponk

Idag när jag vaknade så besökte jag han...Mr Farbror Doktorn.
Men det var ingen farbror utan en ung doktor. Han kikade i min
hals och fastställde att jag har fått Bronkit. Något som ofta rökare
drabbas av och ääven barn under 2 år, en sån som Inez.

Skulle ta stick i fingret men jag vägrade så fick ta det i armen
istället och då gjorde jag även bort att ta HUDproverna till Sunderbyn.
Dom var så snälla mot mig och bara: oj här är en förkyld tjej.
(mina ögon är svällda,röda och min näsa är röd.),
jo tyck synd om mig, hahah :)

Har snart packat klart min väska inför resan, beställt taxi. Men
det sista som tandborste och sånt får packas i morgon.

No comments:

Post a Comment