TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, February 14, 2011

Överraskning

For som sagt ut på en liten flygtur i Fredags. Jag glömde mig
hemma hos min syster från fre-lördag. Var ut och åt på
resturang på kvällen och somnade snabbt efteråt när vi kom hem.
Blev försenad med flyget och sen hamnade jag bakom pendel-
tåget med Arlanda Express så det gick extra sakta.


Kafffepaus



Var in på Indiska på Odenplan
Köpte en ormring


På lördagen blev det en liten stadstur, men först sovmorgon såklart.
Sen fikade jag och min syster ute på stan och fixade och donade.
Sen kom Hasse och hämtade oss och han blev paff då han såg mig
då ingen visste att jag skulle komma. Vi tänkte gömma mig i
skuffen men insåg att det kunde vara farligt för mammahjärta!
Så Jen var i köket och sa, jag har glömt en grej i garaget, ska
bara hämta. Så sa jag något till mamma och hon trodde de var
Jen så när hon vände sig om, herregud, hon blev sååå shockad.
Hon spärrade upp ögonen och ja, hakan vet ni var den gick....
till golvet. Sååå roligt att överraska då. Middagen sen var
supergod med trevlig sällskap.

1 comment:

  1. Jag kikade på den ringen idag!!
    Den är superfin : )

    Snart får du "överraska" miiig : )

    ReplyDelete