TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, February 14, 2011

Kyla

Var både kallt och blåsigt i Stockholm. Men på söndagen när
jag och Jen åkte till stan skulle vi samla steg till min stegräknare
men slutade med shopping. Hittade roliga saker och kul att få
någon annan att leta saker till en då man kan testa saker man
inte tagit med sig till provrummet annars.

Fick en superfin pashmina sjal av mamma, som är lilblåaktig.
Eller den är väl blå med lilatoner, eller något. Idag åkte jag
hem och flighten gick väldigt bra. Skönt!

Alla Hjärtans Dag idag och jag har fått gelehjärtan på jobbet
och en present som var gömd i min säng från P och K.
Så nu sitter jag och dricker alla hjärtans dag te och funderar
på om jag ska gruppträna eller jogga lite lätt på bandet.
Känner kanske inte mig 100 % idag.







No comments:

Post a Comment