TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, December 9, 2010

Garderobsnoja

Har precis städat mitt rum. KAOS!
Har kvar en kaoshög om ni ville veta ojoj. Är rätt trött faktist, klockan är snart tolv.
Trodde seriöst den redan var det så jag är glad. I säng före tolv!

Försöker hitta inspiration i min garderob och den är = 0
Jag försöker ändra assecoarer men jag vet inte. Jag måste
börja ta saker jag kanske inte valt med något annat.
Jag måste börja våga! Jag tror jag skulle behöva lite kläder.
Och... en större garderob.

Kanske jag ska ta tag i garderoben istället? Den som man hänger
kläder i är ju ett stort skämt. Sen har jag för mycket sommarkläder
som bara hänger och tar plats. Rensa AB. Men inte slänga AB.

Ibland undrar jag hur många långtradare som går förbi
mellan 22 - morgon utanför mitt fönster. Jag märker dom ibland.
Speciellt om jag är vaken länge och har tyst. Brummelibrumm.
Annars hade jag nog inte hört dom, om jag sov. ehh konstigt nog
ellerhur? tss.

Jag önskar jag gillade t-shirt till Jeans, enkelt bara så.
Finns mycket jag önskade... önskade... sånt man
inte kan önska sig i t.ex julklapp..

Iaf skulle vi se Biggest Looser finalen idag, men såvar det
bara halva!!! Så nu måste man vänta på andra halvan.
Jag som var laddad! Fast klämde några tårar även
denna gången, men då jag inte var själv fick jag hålla igen.
Kan ju inte bara fläka ur tårar sådär, eller något.

Nee, nu ska jag sova och i morgon ska jag köpa mig en
10 km joggingtur, ute på Lindingö!

No comments:

Post a Comment