TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Friday, December 10, 2010

Friday I´m in Love

Har på mig min halskedja som jag köpte i Riga.
Bra köp enligt mig!
Ring från Pilgrim, länge sen den användes.

Gjorde som britta och använde upp läppglanset.
Att det hållit så länge = kvalitet!
Hur många får man inte slänga för att förpackningen inte håller tätt?
Massor! Och för att dom suger!

Här sitter jag och väntar på fredagskvällen!
Blir show och julbord på WesternFarm!
I like! Dock missar jag ju Idolfinalen.
Vem vinner?
Jay?
Minnah?
Will see!

Nu blir det Rotarylunch, bye!

1 comment:

  1. Vad är det där för fin tröja/kofta?!

    Halsbandet var superfint, blev förvånad över att jag inte har sett det tidigare.

    Och duuuu.. lancomes läppglans är så bra, men det är synd att de utgår så ofta : /

    ReplyDelete