TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, November 1, 2010

Uppdatering

Har varit dålig på uppdatering sista tiden. Enligt serviceteknikern är min dators hårddisk trasig och han avrådde mig att starta den ens. Så jag for hem och hämtade datorn och lämnade den i säkra händer.
Jag hoppas mitt plugg ikväll kommer bli bättre då jag inte har någon dator att kika på. Ska plugga inför onsdagens jägarexamenslektion. Nu handlar det om småvilt och fåglar, spännande!

Ikväll ska vi äta familjemiddag med gomat. Sen blir det Desperate Housewifes med en kaffeslurk.

BIA-mätning idag, sjukt orolig då jag typ hade gått upp 3 kg i helgen haha. Mycket vätska som samlas efter sån helg. Dålig mat, mycket läsk, inge vatten, mycket mat och alkohol. Men jag är inte orolig ändå, jag menar det försvinner ju tids nog, är roligt att bara få lite motivation där. Måste nog köpa mig en burk jordgubbe i veckan som jag kan ta med på min resa. Ska börja packa idag, dock ska jag knappt ha med mig något.

Helgen var kaaanonbra! Alltid lika trevligt att åka iväg till..Umeå och vara hos britta. Vi bodde 8 pers i hennes lägenhet men det gick över förväntan. SUPERBRA! Halloween festen var supertrevlig! Tuusen tack festfixare! Dock att köra på E4 just denn tid på året är åt helvete... såg inget! 0, Nada.
Hade iaf bra musik som man kunde sjunga på efter vägen....tur spelade vi högt så ingen hörde min stämma. Hahaha.

No comments:

Post a Comment